|
Wiadomości -
News
|
|
Nowe badanie z udziałem ponad 1200 kobiet wykazało, że kwas acetylosalicylowy zażywany co najmniej kilka razy w tygodniu powodował znacznie mniejsze ryzyko zachorowania na raka płuc, zarówno wśród pań palących papierosy, jak i wolnych od nałogu. |
|
Wiadomości -
News
|
|
Spadek bioróżnorodności oraz brak kontaktu z naturą może przyczynić się do coraz częstszych zachorowań na astmę i alergię wśród mieszkańców miast– sugerują fińskie badania, które publikuje pismo „Proceedings of the National Academy of Sciences”. |
|
Wiadomości -
News
|
|
Osoby regularnie pijące kawę są rzadziej narażone na śmierć z powodu chorób serca, cukrzycy, infekcji, udaru mózgu, a nawet urazów i wypadków - informuje „The New England Journal of Medicine”. |
|
Wiadomości -
News
|
|
Dzięki odpowiedniemu zmodyfikowaniu białka można spalić nadmiar tłuszczu - przynajmniej w przypadku myszy - podaje "New Scientist". |